Wednesday, April 11, 2012

Terima Kasih

Alhamdulillah,bersyukur kehadrat illahi kerana dengan limpah dan kurniaNya dapatlah saya menulis entry kali ini. Opssss !!! ni bukan refleksi or penghargaan tok asigment k. btw , Alhamdulillah , asigment sudah setle , skrg menghitung hari untuk EXam je .


          sekarang,aku nk nyatakan terima kasih dalam entry nie tok Sakinah Talib coz sudi bersama n membimbing aku sepanjang 2tahun perkenalan. even dh sekolah sama2 dr Smakj ke Maahad Johor , aku taw dye dh byk bimbing aku n beri tunjuk ajar yg sepatutnya. thankz yup !




          thankz again kepada beliau coz sudi dtg melawat abah ketika dihospital Kota tinggi bersama family nye. rasanya kurang manis apabila family dye n family aku berjumpa untuk kali pertama dalam keadaan hening n dikala kami ditimpa musibah. tp aku hargai sgt2 kedatangan diorg n hope family dye dapat terima keluarga aku yg agak kontra dengan family dye.


#doakan bapak aku yg terkena penyakit strok separuh badan agar cepat sembuh dan dapat menjalani kehidupan seperti biasa. sesungguhnya dye adalah seorang ayah yg melayani aku seperti kawan dan sudi mendengar n berbincang akan segala permasalahan aku. u r the best Father for me! (sampai tersasul panggil akak ipar ak dgn nme "Sakinah" . nama akak Ieda la abah , sakinah dh dtg semalam, skrg dye dh blik KL . hehe)


mungkin aku bukanlah yang sempurna
bukanlah sebaik dari rupa dan harta benda
bukanlah bersifatkan ketua impiannya
tapi 
aku berharap agar setia bersama
sehingga sampai ke penghujungnya
dan yang pasti diredhai oleh-Nya


jika engkau adalah Hawa untukku,berdoalah agar aku menjadi Adam untukmu
aku yakin bahawa Allah Maha Pengasih lagi Maha adil
semoga tarikh 12/4/2010 kekal sehingga akhirnya
Amin~

No comments:

Post a Comment