Sunday, November 13, 2011

my Juliet

lame ak tunggu2 saat nie...
akhirnye ketemu juga aku ngn juliet yg sudah aku nantikn...
ak harap dye terima seadanya pe yg aku bg...
tp mmg aku x sangka yg nme samarannye "Suzuki Swift" itu dye...
some1 yg biase tp special bg ak pd mlm td...
susah kot nk pk crikn hadiah yg dye nk...adoi...
ntahla,,,dye kata suka,,,tp xtaw la...
aku harap sgt yg dye akan sentiase pakai hadiah 2 stiap mse...
aku smpai skrg msih terpkir adakah btol2x dye suka hadiah 2 ataupun tidak...
btw...ak puas ngn pe yg aku bg...
4 my chubby juliet...
wish your luck everyday n hepi sokmo ! kah3...





Iklimah a.k.a Ima
some1 yg periang,tp suka bermasam muka
hope kau suka hadiah handbeg uwh
tp papepown.aku hepi mlm td.
dinner yg plg best prnh aku join stakat nie.

No comments:

Post a Comment