Tuesday, November 15, 2011

sirah cermin masa hadapan

subhanallah...
setelah aku hbs membaca tntg subjek sirah tok exam siang t...
bru aku tahu...
sirah memberi penjelasan yg amatnyata untuk kita jadikan sebagai panduan tok msa hadapan...
x caye???
sila anda baca dan fahami sirah tntg penhijrahan rasulullah...
mmg strategik...
care rasulullah berhijrah ke madinah...
tntg pristiwa yg berlaku...
lg2 semasa kaum ansar menyediakn tmpat untuk kaum muhajirin...
serta piagam madinah yg telah dibuat oleh rasulullah sndri...
smuanya ada hikmah...
aku cuma bg hint je tok smua nie...
klw korg nk taw pe yg boleh kita jadikn tok mse hadapan....
korg bcelah sndri...

aku nk smbg stdy la weyh..xde mse nk taip byk2..ni sje je rest..
take 5 la katakn...
k..doakn aku exam yg tersisa pada hr rabu n khms nie...
lpas nie leh doa agar smuanya smpurna dan dpt smbg ijazah..
doakn aku k...
wslm~

No comments:

Post a Comment