Thursday, November 17, 2011

nukilan terakhir


.........................doakn aku jd cikgu.........................


my name is Mohamad Hafizuddin bin Hassan.
eh..speaking plak...hehehe...tok nukilan terakhir nie.
aku nk maaf kpd smua yg membaca entry nie ataupun yg mengenali diriku.
maybe lpas nie aku xleh nk slalu update blog coz nk cri keje.
cri rezki la katakn...

1stly ak nk si dye tahu yg aku cinta sgt kat dye.then tok si dye lg 1,aku nk dye taw yg aku syg sgt kat dye.diorg la peneman ak dikala susah dan senang.ntahla...pg nie ak dh kna siap2 tok blik kg.erm...Batu Pahat-Mersing???jauh gak la...3jam...tp ak xtaw npe xleh tido skrg pdhal pg2 t dh nk grak pulang...haish...mcm2 la...asyik x sdap hati je...x tentu arah aku...yg pntg aku mnx maaf kpd smua skali n doakn kejayaan aku dunia n akhrat...

nk sentuh sal last paper exam smlm...ak mmg berdebar giler...tp aku dh usaha n skrg mampu tawakal n doa je agar aku lulus naik ijazah...dulu aku x meminati profession perguruan.tp kini,,,ini adalah jalan yg sebaiknya untuk aku kerna aku yakin dgn profession nie akn memberi seribu satu pengajaran untuk aku agar mnjdi lbh matang...aku akn cuba buka minda aku luas2 tok memikirkn apakah yg perlu aku lakukn sbgai seorg guru kelak~

finally...this is my ending of bedtyme story...
jika ianya realiti...doakn aku untuk menjadi pendidik
kerna ini adalah matlamatku sbgai CikguHafiz

1 comment:

  1. nukilan terakhir?
    lepas ni nk stop blogging terus ke ape?
    relationship status you makes me confuse~ ==''
    pape pun,
    all the best!
    semoga naik ijazah!
    Hidup Cikgu Hafiz! ^^

    p/s : amoi you both very beautiful! untung laa~ :P

    ReplyDelete